9 روش برای افزایش وفاداری مشتریان

کاری کنید که مشتریان هر هفته به یاد شما باشند. این موضوع باعث میشود کسبوکار شما بسیار فعال و در حال رشد بهنظر برسد و وفاداری مشتریان افزایش یابد.
تشویق به خرید مجدد
به مشتریان دلیلی برای بازگشت مجدد بدهید؛ برای مثال، از آنجا که کفش کودکان بهسرعت برایشان تنگ میشود، صاحب فروشگاه کفش بچگانه میتواند کارتی ارائه کند که پنجمین خرید کفش برای هر کودک نصف قیمت ارائه میشود
جلب اعتماد مشتری
اگر گفتهاید محصولی چهارشنبه بهدست فرد میرسد، مطمئن شوید که این قول چهارشنبه یا زودتر تحقق مییابد. قابل اعتماد باشید. اگر اشکالی پیش آمد، بهسرعت به مشتریان اطلاع دهید و غرامت آن را بپردازید.
خدمات مشتریان
خریداران همیشه دوست دارند مورد احترام واقع شوند و خدمات خوبی دریافت کنند. تلاش بیشتری انجام داده و نیازهای مشتریان را برآورده کنید. به کارمندان آموزش دهید تا آنها نیز همین کار را انجام دهند.
شناخت محصول
شما باید متخصصترین فرد درباره محصولات خود باشید. باید بتوانید هر سوالی درباره محصول را پاسخ بدهید. حتی شاید بهتر باشد در سایت و رسانههای اجتماعی به معرفی و آموزش استفاده از محصول بپردازید
وفاداری کارکنان
وفاداری از ردههای بالا به ردههای پایین منتقل میشود. اگر نسبت به کارمندان خود وفادار باشید، آنها احساس مثبتی نسبت به کارشان دارند و این وفاداری را به مشتریان منتقل خواهند کرد.
آموزش کارمندان
به کارمندان خود آموزش دهید تا تعامل مناسبی با مشتریان داشته باشند. به آنها اختیار دهید تا تصمیماتی اتخاذ کنند که به نفع مشتریان است
اهمیت دادن به نام مشتری
اسامی مشتریان دائمیخود را بدانید و با آنها تعامل برقرار کنید. شیرینترین کلمه برای مشتری نام خود است!
انعطافپذیری کافی
نهایت تلاش خود را انجام دهید تا مشکلات مشتریان را حل کرده و به شکایات آنها رسیدگی کنید. همیشه راهحل قابل قبولی داشته باشید، حتی اگر هزینه داشته باشد.
.
.
🎓گامهای مستحکم فردا،نیازمند آگاهی امروز است🎓
پلتفرم آموزشی آنلاین مدیران خلاق
بیشتر بخوانید: مدل بازاریابی STP Marketing Model) STP)
بیشتر بخوانید: برندسازی مشترک یا Co-Branding
بیشتر بخوانید: شاخصهای خدمات مشتری
بیشتر بخوانید: نظریه پردازان اصلی پنج عامل شخصیتی یا Neo-5
بیشتر بخوانید: ایجاد و توسعه USP برند