شوخ طبعی در بازاریابی

از افراد خلاق کمک بگیرید
منشا همه آگهیهای خوب نوشتههای خوب است. (خندهدار بودن یا نبودن متن آگهی بسیار مهم است». شاید بامزه و خلاق باشید، اما در عین حال باید شرایط را نیز بهخوبی درک کنید.
نظرخواهی از فردی خارجی که میتواند شوخطبعی را در سناریویی ببیند که شاید شما نبینید، بسیار ارزشمند است. حتما تاکنون به یک تئاتر کمدی بداههگویی رفتهاید. بهدنبال یافتن بازیگر یا نویسندهای باشید که با مبلغی نسبتا کم ویدیوی بامزهای برایتان تهیه کند.
از سر راه کنار بروید
واشر میگوید «هیچ چیز مانند یک جلسه رسمی قاتل شوخطبعی نیست».
داستان بسازید
ریشه بسیاری از مطالب خندهدار رنج است. اگر درست به آن فکر کنید میبینید که در مورد کسبوکار خودتان هم مصداق دارد. دلیل تولید محصول یا ارائه خدمت این است که نوعی خلا یا ناامیدی را در بازار احساس کردهاید.
شوخطبعی باعث میشود با اغراق و بزرگ جلوه دادن ناامیدی تا حدی مضحک آن درد را کنکاش کرده و تحت کنترل درآورید.
بسیاری از تلاشهای بازاریابی بر فروش محصول یا خدمت متمرکز است؛ اما مشتریان بیشتر علاقه دارند بدانند آنچه میفروشید چگونه میتواند به آنها کمک کند. چطور میتواند بارهایشان را به دوش بکشد یا از رنجشان بکاهد؟
به جای بودجه بیشتر از مغزهای بیشتر استفاده کنید
شاید کسبوکارهای کوچک با چالشهای ناشی از بودجه و منابع محدود مواجه باشند، اما بدون شک وقتی نوبت به بازاریابی خندهدار میرسد، از مزیت خاصی برخوردارند.
در مجموع، شرکتهای بزرگتر کاغذبازی بیشتر و فرایند تایید طولانیتری دارند که فرز و چالاک بودن در بازاریابی را برایشان دشوار میسازد.
.
.
🎓گامهای مستحکم فردا،نیازمند آگاهی امروز است🎓
پلتفرم آموزشی آنلاین مدیران خلاق
بیشتر بخوانید: مدل بازاریابی STP Marketing Model) STP)
بیشتر بخوانید: برندسازی مشترک یا Co-Branding
بیشتر بخوانید: شاخصهای خدمات مشتری
بیشتر بخوانید: نظریه پردازان اصلی پنج عامل شخصیتی یا Neo-5
بیشتر بخوانید: ایجاد و توسعه USP برند