3 تغییر موثر برای نتیجه بهتر تیم فروش

بر نقاط قوت تیم خود تمرکز کنید
یک دروازهبان در جلو بازی نمیکند و یک بازیکن خط حمله، بازیکن دفاعی پشت خط نیست. برخی فروشندگان شکارچی هستند؛ در حالی که بقیه پرورنده هستند.
در عین حال که بعضیها از فرایند تماس با افراد ناشناس لذت میبرند، بقیه در پرورش روابط بلندمدت عملکرد بهتری دارند. موفقیتهای موردعلاقه نمایندگان خود را بشناسید و بخش فروش خود را مجددا سازماندهی کنید تا از بیشترین ویژگیهای هر شخص بهرهمند شوید.
شما با کار کردن بر اساس تواناییهای افرادتان کارآمدتر خواهید بود و به افرادی که در حفظ و نگهداری مشتریان عالی هستند و در تبدیل چندان خوب نیستند فشار کمتری خواهید آورد.
همدلی را رواج دهید
وقتی با یک مشتری بالقوه همدلی میکنید، او احساس میکند درک شده، دیده شده و به او اهمیت داده شده است. با این شیوه آنها هرگز احساس نمیکنند «به آنها فروخته شده است».
این ارتباط معنادار، نادر و بادوام است. برای ترغیب اعضای تیم فروشتان به منظور بهرهگیری از همدلی در کارشان، به آنها آموزش دهید تا به یک روز از زندگی هر مشتری بالقوه فکر کنند؛ از جمله اینکه چند وظیفه حیاتی روی میز خود دارند و چه بخشهایی از کار بیشترین استرس را دارا هستند.
به نمایندگان فروش اختیار دهید تا به مشتریان اعتبارات مالی بدهند
یکی از متداولترین اعتراضاتی که در فروش با آن مواجه خواهید شد این است که محصول یا خدمت شما خیلی گران است یا مشتری قادر به پرداخت هزینه آن نیست.
برخی از خدمترسانان، یک مدل ترکیبی از جبران را به مشتریان ارائه میدهند که شامل سهام و پول نقد است. در موارد دیگر، میتوانید افزودنیهای رایگانی همچون نصب یا خدمات پس از فروش را ارائه دهید. اگر شما همدلی را اساس کار خود قرار دهید، مشتریان یا فروشندگانتان به شما اعتماد کافی پیدا خواهند کرد و میتوانید برای حل مشکلات و بستن فروش با یکدیگر همکاری کنید.
.
.
🎓گامهای مستحکم فردا،نیازمند آگاهی امروز است🎓
.
پلتفرم آموزشی آنلاین مدیران خلاق