رویداد مدیران خلاق

کارگاه آموزشی آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

عنوان دوره

کارگاه آموزشی آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)


ویدیو معرفی

لینک کوتاه: http://modirankhallagh.ir/SL/Index/228Y8a
به اشتراک بگذارید:

توضیحات دوره

کارگاه آموزشی آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

  1. سرفصل‌های کارگاه آموزشی

تشریح مدل بومی در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

معرفی پرسشنامه ارزیابی بلوغ سیستم CRM بر اساس Self Assessment Maturity Model

اجرای فعالیت کارگاهی در زمینه شناسایی مشتری و خلق ارزش برای مشتری

معرفی تکنیک‌های طراحی برنامه وفادارسازی مشتری با رویکرد Customer Engagement

تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM

معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و مدل ارزیابی و انتخاب نرم افزار CRM

اجرای کار گروهی در زمینه طراحی تجربه مشتری (CX) از طریق بهبود نقشه سفر مشتری (CJM)

آشنایی با شایستگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز کارکنان جهت ایجاد سازمان مشتری‌محور

معرفی ابزارهای سنجش رضایت‌‌مندی و روش‌های ارزیابی و بهبود سیستم CRM

آشنایی با مدیریت پروژه استقرار CRM و نمونه‌های اجرا شده در صنایع B2B و B2C کشور

 

 

 

  1. حضور در این کارگاه را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

سازمان‌هایی که می‌خواهند با استراتژی‌ها و تکنیک‌های وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.

 

کسب و کارهایی که قصد دارند برای مشتریان ارزشمندشان، تجربه‌ای متفاوت ایجاد کنند.

 

مدیرانی که می‌خواهند یک سیستم اثربخش CRM در سازمانشان طراحی و مستقر کنند.

 

کارشناسانی که در پی یادگیری مهارت‌های تخصصی CRM و فرصت‌های شغلی هستند.

 

مجموعه‌هایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را بشناسند.

 

 

ویژگی‌های این کارگاه منحصر به فرد

آشنایی با ابزارهای کاربردی حوزه CRM

 

به کارگیری ابزارها در مثال‌های آموزشی

 

مطالعه موردی پروژه‌های موفق CRM در کشور

 

اجرای کار گروهی و افزایش مهارت‌ انجام کار تیمی

 

دریافت مستندات آموزشی و فرمت‌های تدریس شده

 

افتخار می‌کنیم که بهترین‌ها به ما اعتماد کرده‌اند

پرسش و پاسخ متداول

مدت برگزاری دوره چقدر است؟

این دوره به صورت کارگاهی و در 24 ساعت برگزار می‌شود. هشت جلسه سه ساعته از چهارشنبه 12 شهریور ماه تا یکشنبه 6 مهر ماه، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ تشکیل خواهد شد.

چرا باید در این دوره شرکت کنم؟

اگر قصد آشنایی با تکنیک‌های کاربردی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارید، این دوره، بهترین کارگاهی است که می‌توانید با این مجموعه مهارت‌ها آشنا شوید. در این دوره به صورت عملیاتی، کار با مجموعه ابزارهای کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا می‌گیرید.

تفاوت این دوره با دوره های مشابه در چیست؟

در طول دوره، پروژه‌های اجرا شده موفق گروه ،در قالب مطالعه موردی DrCRM برای آشنایی بیشتر حضار مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

نحوه برگزاری کارگاه چگونه است؟

این دوره در پلتفرم آموزش آنلاین بامداد  برگزار می‌شود. شرکت کنندگان دوره، پس از آشنایی با مفاهیم تخصصی، به گروه‌های ۴ تا ۵ نفره تقسیم می‌شوند و مراحل طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت تیمی انجام می‌دهند. نتیجه عملکرد هر گروه در کارگاه ارائه خواهد شد و بازخوردهای لازم به هر گروه ارائه خواهد گردید.

فایل‌های این کارگاه شامل چه مواردی است؟

مستندات و علاوه بر اسلایدهای دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره شامل چک لیست‌های Maturity Assessment، فرمت Software Selection و به شرکت‌کنندگان تحویل می‌گردد.

چه مدرکی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود؟

در انتهای دوره به شرکت کنندگان، مدرک رسمی از جهاد دانشگاهی تهران و همچنین مدرک گروه DrCRM ارائه می‌گردد.

آیا ثبت نام در این دوره شامل تخفیف هم می‌شود؟

بله، ثبت نام همزمان دو نفر شامل ۱۰% و ثبت نام همزمان بیش از دو نفر شامل ۱۵% تخفیف خواهد شد.

آیا امکان برگزاری این دوره به صورت درون سازمانی وجود دارد؟

بله، سازمان‌هایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، می‌توانند درخواست خود را به شماره واتساپی 09120291887  اعلام نمایند. برای دوره‌های درون سازمانی هم مدرک معتبر صادر خواهد شد.

loader