پاسخ مخاطبان به محصولات یا خدمات یکی از سه حالت زیر است:

پاسخ مخاطبان به محصولات یا خدمات یکی از سه حالت زیر است:
افراد کاملا علاقهمند
این مخاطبان با دیدن تبلیغ شما بسیار خوشحال میشوند، زیرا دقیقا دنبال همین موضوع بودند و اقدام میکنند و با شما معامله میکنند.
خبر بد آن است که درصد چنین مخاطبانی بسیار کم است و اگر برای پیشرفت کسبوکار خود بر این افراد حساب کردهاید، متاسفانه باید بگوییم، فروش خوبی نخواهید داشت.
افراد کاملا بیتفاوت
محصولات و خدمات شما به هیچ وجه برای این دسته از مخاطبان جالب نیست. حتی شاید نخواهند بدانند که دقیقا چه کاری انجام میدهید.
این افراد از شما خرید نخواهند کرد و حتی شما را به دیگران توصیه نخواهند کرد، چون هیچ توجهی به تبلیغ و توضیحات شما نمیکنند.
افراد مردد
دسته سوم مخاطبان، افرادی هستند که در برابر محصولات و خدمات شما موضع مشخصی ندارند، آنها تبلیغات شما را میخوانند، و بهطور کلی به کسبوکار شما علاقه دارند، ولی فعلا قصد خرید ندارند و مردد هستند که آیا از خدمات شما استفاده کنند یا خیر.
افراد مردد شاید درآینده از شما خرید کنند، ولی معمولا در شرکتهای ایرانی موضوع اینطور پیش میرود:
افراد مردد با شما تماس می گیرند و چند سوال میکنند. پس از چند روز نام کسبوکار شما را فراموش میکنند، ولی میدانند که در کدام مجله، پیک یا … میتوانند تبلیغ شما را پیدا کنند.
پس از مدتی آن مجله هم دور انداخته میشود و پس از آن شما کاملا به فراموشی سپرده میشوید!
زمانی که این افراد مردد، تصمیم به خرید میگیرند، شما جزو گزینههای خرید برای آنان نیستید، زیرا شما را پیدا نمی کنند و یک فروش با ارزش را از دست میدهید.
نکته جالب آن است که در طیف مخاطبان، پر جمعیتترین گروه، همین افراد مردد هستند و ما هیچ فکری به حال آنان نکردهایم!
.
.
.
🎓گامهای مستحکم فردا،نیازمند آگاهی امروز است🎓
پلتفرم آموزشی آنلاین مدیران خلاق