عنوان دوره
دوره کاربردی فروش حرفه ای
ویدیو معرفی
توضیحات دوره
توضیحات وبینار
در بازار پر رقابت امروز که حتی مشاغلی که محصولشان در گروه مصارف روزانه قرار می گرفت و متقاضی روزگاری مجبور بود در صف های طولانی آنها نوبت بگیرد هم به فکر راه هایی برای جذب مشتری هستند.
هم اکنون چاره ای نیست جز مجهز شدن به توانمندی های حرفه ای فروش و اگر دقت کرده باشید و یا سری به نیازمندیها زده باشید، شرکت ها و موسسات، بیش از هر نیروی کار دیگری به دنبال فروشنده و بازاریاب هستند.
نکته جالبی که مشخصا شرکت ها با آن درگیر بوده اند این است که پیدا کردن کارشناس فروشی که کارش را بلد باشد بسیار سخت است . مصاحبه های شغلی زیادی با افراد متقاضی کار در این رشته انجام می دهند که متاسفانه بسیاری از آنها الفبای فروشندگی راهم نمی دانند. خیلی از آنها تا کنون حتی یک جلد کتاب هم در این زمینه نخوانده و از آن جهت که کار دیگری گیرشان نیامده به سراغ این کار آمده اند.
سرفصل های دوره
تکنیک های فروش حرفه ای
پرسش گری حرفه ای
هوش هیجانی در فروش
مذاکره در فروش
مذاکره در خرید
قیف فروش
مدل زیگ زیگلر
مدل اسپین
مدل مزیتی
مدل Pain
قانون ABC
و فروش به روش نورو سلینگ